Language

Language

وزارت نیرو | مسیر رشد بانوان متخصص مهیا است

سمیه خداپرست صبح روز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه با هدف بررسی چالش ها و ارائه راهکارهای موثر در حوزه بانوان شاغل در صنعت استان خورستان به اهواز سفر کرد.

گزارش گروه خبری جوانان خوز  به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، خانم خداپرست طی نشستی با مدیران عامل و مشاورین وابسته به وزارت نیرو در استان خورستان چالش های فعلی در حوزه ی بانوان شاغل در صنعت را مورد بررسی قرار داد و ضمن هم اندیشی با مدیران عامل و مشاورین بانوان و خانواده ایشان، در خصوص راهکارهای موثر در راستای رفع آن ها به تبادل نظر پرداخت.

در این نشست مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده ابتدا ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) از انتصاب بانوان متخصص به عنوان مدیرعامل در برخی شرکت های وابسته به وزارت نیرو به عنوان یکی از خوشایندترین اتفاقات در حوزه بانوان یاد کرد و گفت: انتصاب دو بانوی همکار در شرکت های تولید برق خراسان و شرکت برق منطقه ای زنجان نوید مسیری روشن در زمینه رشد بانوان متخصص داشته و انشالله با ادامه این روند، مسیر رشد دیگر بانوان فعال و فرهیخته باز خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای دستیابی کلیه بانوان به جایگاهی که مستحق آنهاست به کار گرفته ایم، افزود: تا کنون ۱۱۵ نفر از بانوان عضو هیئت مدیره شرکت های وابسته وزارت نیرو گردیده اند که انشالله زمینه حضور بانوان عزیز تا سطوح تصمیم ساز کشور نیز فراهم خواهد آمد.

این مقام وزارتی برگزاری چنین نشستی را تجدید بیعتی دوباره در جهت تحقق اهداف، دستورالعمل ها و ماموریت های وزارت خانه برشمرد و تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات مطروحه از سوی بانوان گرانقدر و نیز آگاه سازی در زمینه مدیریت مصرف از جمله مهم ترین این اهداف می باشد.

خداپرست از انعقاد تفاهم نامه‌ای با هدف آموزش بانوان روستایی در خصوص مدیریت مصرف منابع آب و برق خبر داد و از کلیه مشاورین خود خواستار تعامل مستمر با دفاتر اجرایی استان ها در این مسیر شد.

وی در پایان نشست بر اجرای بخشنامه های ابلاغی در حوزه جوانان و نیز موارد مربوط به مادران و فرزندان از جمله مهد کودک و اتاق مادر و کودک تاکید نمود.

دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از تاسیسات ، افتتاح اتاق مادر و کودک در سازمان آب و برق از جمله دیگر برنامه های سفر مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده به اهواز بود.

وزارت نیرو | مسیر رشد بانوان متخصص مهیا است

گفتنی است: مسئول مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آب و فاضلاب اهواز به همراه سایر کارشناسان مربوطه در این جلسه حضور داشتند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

آزادیخواه | اصلاح‌طلبانی که درباره اقتصاد نامه‌نگاری می‌کنند !
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۸ تیر ماه
نائب قهرمانی ورزشکار خوزستانی در مسابقات پرس سینه آسیا
اقتدار ایران اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان
پورمحمدی: حل چالش‌های کشور تنها از مسیر صندوق رای حاصل می‌شود
صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه
هادی‌پور: بعد از دو عمل جراحی زانو در یک سال مجدداً ایستادم/ امتحانم را پس داده‌ام
آیت‌الله رئیسی در تماس با امیر کویت
فرمانده‌کل ارتش فرارسیدن هفته فرماندهی انتطامی را تبریک گفت
بیانیه گزارشگر سازمان ملل: آمریکا تمام تحریم‌های یک‌جانبه علیه ایران را لغو کند

سرخط اخبار کل

1400120812033412124870744
10215969_910
169582066
قاچاق+کالا
اطلاعیه-اداره-کل-مطبوعات-و-خبرگزاری-های-داخلی-درباره-نتایج-رتبه-بندی-روزنامه-ها
IMG_۲۰۲۲۰۶۲۵_۱۵۲۶۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *