Language

Language

وزیر علوم: دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز می‌تواند در بعد دیپلماسی علمی فعالیت کند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز می‌تواند فعالیت خود را در ابعاد دیپلماسی علمی دنبال کند.

به گزارش گروه فرهنگی جوانان خوز ،دکتر محمدعلی زلفی گل روز چهارشنبه در دیدار با آیت اله سیدمحمدعلی موسوی جزایری که ریاست دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز را نیز به عهده دارد با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: مقدمات لازم برای دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز را انجام می دهیم تا این مرکز بتواند از طریق دیپلماسی علمی با عراق و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس، دانشجو بپذیرد.

وی افزود: هر کمکی که لازم باشد در این راستا انجام می‌دهیم و مطمئن هستیم که این دانشگاه به خوبی مدیریت می شود.

وزیر علوم گفت: باید شاخص های استاندارد علمی در این دانشگاه رعایت شود تا خدای نکرده نوع نگاه آموزش عالی کشور عراق نسبت به این دانشگاه منفی نباشد؛ همچنین باید کمک کرد تا در آینده رفت و آمدهای علمی بیشتری نیز وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: دکتر آخوندعلی رییس دانشگاه شهید چمران اهواز یک فرد ارزشی و انقلابی در استان است که در کنار دکتر راضی جلالی رییس پارک علم و فناوری خوزستان، می توانند در عرصه علم و فناوری اقدامات موثری انجام دهند.

دانشگاه امیرالمومنین(ع) اهواز در سال ۸۷ فعالیت خود را در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز کرد. این دانشگاه در مقطع کارشناسی دارای رشته های فقه و حقوق اسلامی، اقتصاد اسلامی ، تاریخ اسلام، علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، در مقطع کارشناسی ارشد دارای رشته های فقه و مبانی حقوق اسلامی، زبان و ادبیات عرب، علوم قرآن و حدیث، کلام شیعه، و در مقطع دکتری دارای رشته های فقه و مبانی حقوق اسلامی و کلام شیعه است.

گفتنی است وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و در ادامه بازدیدهای استانی خود از مراکز آموزش عالی، شامگاه یکشنبه وارد اهواز شد. معارفه رییس دانشگاه شهید چمران اهواز و افتتاح پردیس علم و فناوری تخصصی انرژی و بایزدید و چند نشست در دانشگاه جندی شاپور دزفول از جمله برنامه‌های دکتر زلفی گل در سفر به خوزستان بود.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

نشست صمیمانه اصحاب رسانه استان با علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان با اصحاب رسانه و مطبوعات
ابعاد آسیب‌پذیری ارتش اسرائیل
نشست نماینده نهاد ریاست جمهوری با فرمانداران و مدیران کل استان خوزستان
انتصاب مدیرکل جدید امور مالیاتی خوزستان
فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
آیت‌الله رئیسی: نان سنتی، دارو و بنزین گران نمی‌شود
پرداخت یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان خوزستان
استاندار خوزستان: آرامش در خوزستان برقرار است
صفحه نخست روزنامه‌های دوشنبه ۱۹ تیر ماه
جذب امریه در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

سرخط اخبار کل

1402030615102586627669424
9547053_403
9614105_242
10302343_546
11140976_970
9754254_918

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *