پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

کتاب جامع شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز رونمایی شد

کتاب جامع شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز با عنوان "شاهدان ملکوت" روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی جوانان خوز ،این کتاب با حضور دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان، دکتر سیدفردین تقی‌زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان این وزارت در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز رونمایی شد.

کتاب شاهدان ملکوت به منظور معرفی شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز و به همت دکتر عابدین دهنوری مدیر دفتر شاهد و ایثارگر این دانشگاه گردآوری و تالیف شده است.
در این کتاب علاوه بر رفع اشکال کتاب پیشین معرفی زندگی‌نامه‌ شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز، زندگی‌نامه‌ ۶۲ شهید که اطلاعاتی از آنان موجود نبود جمع‌آوری شده و نیز اطلاعات ۲۰ شهید کارمند، و سه شهید هیات ‎علمی این دانشگاه نیز به این کتاب افزوده شده است.

بر این اساس تعداد شهدای دانشگاه از ۴۵ شهید در کتاب قبلی، به ۱۰۷ شهید در کتاب جامع شهدای دانشگاه افزایش یافته است؛ از این تعداد ۸۴ شهید دانشجو، ۲۰ شهید کارمند و سه شهید استاد هستند و شامل سه فصل شهدای دانشجو، شهدای کارمند و شهدای استاد است.

آیین رونمایی از این کتاب در حاشیه برگزاری هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور برپاشد.این نشست سراسری از ۱۲ تا ۱۴ بهمن در دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران اهواز با حضور دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

وحیدی: مسئولان به دنبال جبران کمبودها در منطقه زلزله زده خوی هستند
جمع شدن طومار اسرائیل در صورت اذن رهبر انقلاب
رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر
ایذه، موزه روباز طبیعی - تاریخی مقصد گردشگران داخلی و خارجی + تصاویر
زندگی نامه شهیده فاطمه کریمی متولد ۲۴ خرداد ۱۳۷۶
رسانه ملی برای عموم مردم روشنگری می‌کند
پلمب یک مرکز غیرقانونی سقط جنین در اهواز
امضای موافقت‌نامه یک میلیارد دلاری مناطق نفت‌خیز جنوب با ملی حفاری
شهادت جانباز ۷۰ درصد حاج محمود قلیان در دزفول
حضور خادمان رضوی در کرخه

سرخط اخبار کل

8764461_314
140305151349043330707134
8563058_749
01
140211061433439529261914
8587356_690

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *