Language

Language

کشف هزاران مورد سوء استفاده جنسی در مدارس کاتولیک ایرلند

بر اساس مطالعه‌ای که به سفارش دولت ایرلند انجام شده است حدود ۲۴۰۰ مورد سوء استفاده جنسی در مدارس کاتولیک این کشور در دهه‌های گذشته کشف شده است.

به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز ، مطالعه‌ای که به سفارش دولت ایرلند در مورد موارد سوء استفاده جنسی در مدارس کاتولیک این کشور در دهه های گذشته انجام شده است، به نتایج وحشتناکی رسیده است.

ایرلند می خواهد به همین بهانه با سوء استفاده جنسی در مدارس کلیسا در دهه های گذشته مقابله کند. نورما فولی، وزیر آموزش و پرورش این کشور هنگام ارائه گزارش جدیدی در این باره گفت: “میزان سوء استفاده تکان دهنده است.” حدود ۲۴۰۰ اتهام گزارش شده است.

دولت ایرلند اعلام کرد که این اتهامات علیه حدود ۸۸۰ عامل مظنون در بیش از ۳۰۰ مدرسه که توسط مسئولین مذهبی بین سال های ۱۹۲۷ تا ۲۰۱۳ اداره می شدند، مطرح شده است. دولت می خواهد حالا کمیسیون تحقیق برای رسیدگی به این مسئله تشکیل دهد. 

گزارشگر خبرگزاری پی ای، فولی گفت که این گزارش سندی دلخراش است و حاوی توصیفاتی از سوء استفاده و خشونت جنسی وحشتناک است. بسیاری از بازماندگانی که در این تحقیق شرکت کردند اکنون مسن تر هستند و می توانند در مورد عواقب مادام العمر صحبت کنند.

فولی همچنین گفت که این تجربیات بر عملکرد تحصیلی، سلامت روان، مصرف مواد مخدر و الکل و روابط اجتماعی آسیب دیدگان تأثیر گذاشت. برخی از مردم حتی جرات نمی کردند به سر قبر والدین خود بروند زیرا عامل جنایت در همان نزدیکی دفن شده بود.

این گزارش با استناد به اطلاعات مدارس، مسئولین مذهبی و افراد آسیب دیده گزارش شده است. در این گزارش آمده است که میزان واقعی این سوء استفاده ها احتمالاً حتی بیشتر است. احتمالاً بیش از نیمی از متهمان تاکنون فوت کرده اند.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

واکنش آیت‌الله اعرافی به جسارت به ساحت مقدس قرآن
ارائه خدمات پزشکی به خوزستانی‌ها در درمانگاه‌های بیمارستان امام خمینی اهواز
انتصاب در استانداری خوزستان
طرح توسعه آبادان و خرمشهر را طی چند هفته آینده تصویب و برای اجرا ابلاغ می کنیم
هشدار پلیس فتا خوزستان در خصوص لینک جعلی سهام عدالت
چرا غرب و آمریکا پشت سر اسرائیل ایستاده‌اند؟
گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی و فراجا در خوزستان
اهدای ۲ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند خوزستان
چرایی وحشت لابی صهیونیسم از جنبش دانشجویی آمریکا
هشدار مقامات عراقی درباره تبعات ضدامنیتی و غیرقانونی آشوب‌طلبان

سرخط اخبار کل

8604701_964
1402050420104084928041643
1401012409503153525129414
139504211543467128113904
IMG_۲۰۲۳۰۴۲۹_۰۱۱۵۲۳
IMG_۲۰۲۲۰۵۱۵_۲۳۵۴۱۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *