پایگاه خبری - تحلیلی1400

Language

Language

برچسب‌ها

کشف ۸۱۸ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۱۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و شیشه در ۴ عملیات مقتدرانه پلیس خبر داد.

به گزارش گروه خبری جوانان خوز ، سردار “سید محمد صالحی”در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر استان و رده همنام در شهرستان بهبهان طی هفته گذشته با تسلط اطلاعاتی از انتقال ۳ محموله موادمخدر سنتی و صنعتی به خوزستان و دپوی یک محموله دیگر در استان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و انتظامی شهرستان بهبهان با اشراف، کنترل و رصد مستمر اطلاعاتی بر تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر در ۲ عملیات مقتدرانه و منسجم ۲ دستگاه خودروی کامیون و پژو پارس که قصد ورود به استان داشتند را توقیف و در بازرسی از آن‌ها مقدار ۷۶۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن‌ها جاسازی شده بود، کشف و ۴ سوداگرمرگ را دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در ۲ عملیات دیگر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۲ محموله موادمخدر صنعتی در شهرستان اهواز به صورت دپو شده و یک دستگاه خودروی سواری سمند در ماهشهر را شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو و منزل سوداگران مرگ مقدار ۵۱ کیلوگرم موادمخدر صنعتی شیشه که از مرز‌های شرقی وارد کشور شده را کشف و در این ارتباط ۲ دستگاه خودروی سمند و پژو ۲۰۷ توقیف و ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.
سردار صالحی با تاکید بر اینکه پلیس با تلاش شبانه‌روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند، گفت: در عملیات‌های مزبور در مجموع ۶ نفر قاچاقچی دستگیر و ۸۱۸ کیلوگرم موادمخدراز نوع تریاک و شیشه کشف شد.

پایان گزارش/

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

دانش آموزان مناطق محروم اندیکا صاحب مدرسه شدند
حضور فرنگی‌کاران خوزستان به اردوی تیم‌ملی جوانان
توسعه کشت برنج در کارون با روش‌های نوین آبیاری
دانش حدیث |روش‌های محدثان برای نگارش کتاب‌های حدیثی
لیز تراس منفورترین نخست وزیر تاریخ انگلیس لقب گرفت
ارتش عراق عملیات امنیتی جدیدی را در جنوب سامرا آغاز کرد
پیشرفت بالای ۹۰ درصدی بخش پایانی دو خطه کردن محور اهواز -اندیمشک
۹۲۱۹ حساب بانکی عوامل غیرمجاز ارزی و رمزارز مسدود شد
دام کلاهبرداران برای زائران اربعین
موکب شادگان در عراق ، خادم روزانه ۳ هزار زائر

سرخط اخبار کل

11051136_454
IMG_۲۰۲۲۰۵۰۵_۰۰۰۱۳۵
9547003_371
9646893_519
9727979_459
10168865_722

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *