Language

Language

گروههای فلسطینی: هر جنایتی از سوی رژیم اسرائیل با پاسخ شدیدتر مواجه خواهد شد/ تل‌آویو دست به دامن مصر شد

همزمان با افشای تلاش رژیم اسرائیل برای آرام کردن اوضاع با توسل به مداخله مصر، گروههای فلسطینی امروز در بیانیه مشترکی بر ادامه اقدامات خود با انواع روش‌ها و ابزارها و تقویت مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش گروه سیاسی مجمع جوانان، گروههای فلسطینی امروز (یکشنبه) در بیانیه مشترکی بر ادامه اقدامات خود با انواع روش‌ها و ابزارها و تقویت مقاومت علیه رژیم اسرائیل تأکید کردند.

در بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطینی آمده است که تا رسیدن مردم فلسطین به آزادی، رژیم اشغالگر قدس هیچ امنیت و ثباتی نخواهد داشت.

این گروهها با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه شهدای اخیر گروه سرایا القدس در شهر جنین، گفتند که مبارزه و مقاومت تا زمان اخراج اشغالگران از خاک فلسطین ادامه خواهد یافت.

در این بیانیه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از مردم و گروههای فلسطینی خواسته شده تا در این ماه همبستگی و همگرایی اجتماعی بیشتری داشته باشند. گروههای فلسطینی همچنین تأکید کردند که سیاست‌های رژیم صهیونیستی نمی‌تواند موجب چند تکه شدن مردم و دور کردن آن‌ها از یکدیگر شود.

به گزارش فلسطین الیوم، در این بیانیه همچنین آمده است: « انقلاب مردم و فداکاری‌های آن‌ها در هر مکانی در مقابل اشغالگر، می‌طلبد تا در راه بازسازی شاکله سازمان آزادیبخش فلسطین سرعت عمل به خرج دهیم تا تمامی گروهها و جناح‌های ملی در آن عضویت یابند و مشارکت کامل ملی بر اساس مقاومت فراگیر در برابر اشغالگران شکل گیرد.

گروههای مقاومت فلسطینی سپس از جامعه جهانی به خصوص آمریکا و غرب خواستند تا سیاست‌ها و استانداردهای دوگانه را کنار گذاشته و  حقوق کامل مردم فلسطین را به رسمیت بشناسند.

در پایان این بیانیه بر لزوم فعال‌سازی تشکل‌های صنفی در نوار غزه از طریق انتخابات و برپایی انتخابات دانشجویی در تمامی دانشگاههای غزه تأکید شد.

این بیانیه در شرایطی صادر شده است که کرانه باختری در روزهای گذشته پس از نشست چهار کشور عربی در صحرای نقب در جنوب فلسطین اشغالی، به شدت ملتهب بوده است.

در این رابطه صبح روز جمعه نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه فلسطینیان در جنین، دو جوان را شهید و پانزده نفر دیگر را زخمی کردند. در پی این اقدام رژیم صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بسیج عمومی نیروهای «سرایا القدس» (شاخه نظامی حهاد اسلامی) را اعلام کرد.

روز گذشته نیز رسانه‌های عبری‌زبان خبر دادند که نیروهای این رژیم سه فلسطینی را در شهرک «عرابه» در شهر جنین در شمال کرانه باختری به شهادت رسانده‌اند.

4.5/5

پیشنهاد سردبیر

پربازدیدها

مرمت بنای تاریخی قلعه تل خوزستان
اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در اهواز
رشد ۷۲ درصدی حکم جایگزین حبس در خوزستان
ایمن سازی طیورهای بومی علیه بیماری نیوکاسل در باغملک
رهبر معظم انقلاب | ایستادگی در برابر شیاطین‌ به پیروزی و پایان اندوه می‌رسد؛ این پیام شهیدان است
پرداخت یارانه ۱۵۰هزارتومانی ویژه رمضان با دستور رئیس‌جمهور به ۱۱میلیون خانوار
سنگ آهن بافق برنده بازی نخست فینال لیگ برتر هندبال بانوان شد
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه
۳ فینالیست برای ایران؛ محمدیان حریف ستاره بحرینی نشد
ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد

سرخط اخبار کل

11124563_310
10727170_566
11269294_604
10431293_691
1400102608350971924541214
10826491_661

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *