به گزارش گروه سیاسی جوانان خوز، به کودکان غیربالغ دوازده ساله انگلیسی در مورد انواع رابطه جنسی در مدرسه آموزش داده می شود و به کودکان نه ساله گفته می شود خودارضایی را به عنوان تکلیف منزل انجام دهند؛ این شرحی از برنامه های درسی تکان دهنده ای است که معلمان در کلاسهای درس در انگلستان از آن استفاده می کنند.
برنامههای درسی غیراعلامی نشان میدهد که دانشآموزان در مدرسه قبل از بلوغ در مورد انواع رابطه جنسی و ارگاسم آموزش میبینند و خودارضایی را به عنوان تکلیف خانه دارند. بسیاری از معلمان با ادعاهای علمی نادرست در مورد جنسیت بیولوژیکی به کودکان تلقین کرده، جنسیت را سیال معرفی میکنند و این روایت را تقویت میکنند که افراد ممکن است در بدن اشتباهی متولد شوند.
در مارس سال ۲۰۱۷ میلادی، دولت انگلیس اعلام کرد که آموزش مسائل جنسی در مدارس انگلستان اجباری میشود.
جاستین گرینینگ، وزیر وقت آموزش گفته بود که کودکان از سن چهار سالگی درباره رابطه امن و سالم آموزش خواهند دید. پس از آن در سنین بالاتر و متناسب با سنشان کلاسهایی درباره رابطه جنسی هم برای آنها برگزار خواهد شد.
در آن زمان وزیر وقت گفته بود اگر والدین کودکان مایل نبودند که فرزندانشان این آموزش ها را ببینند، حق دارند بچههایشان را از این کلاسها بیرون ببرند. اتفاقی که در گذر زمان شکلی دیگر به خود گرفت و حالا اجباری شده است. اجباری که از نمایندگان مجلس گرفته تا خانوادهها نگران آن هستند.
گسترش محتوای آموزشی جنجالی و جنسی صریح را اما می توان به سال ۲۰۱۹ ردیابی کرد، زمانی که وزارت آموزش دستورالعمل قانونی جدیدی را در مورد RSE منتشر کرد.
در درس روابط و آموزش جنسی در مدارس چه می گذرد؟
میل آنلاین در این باره نوشته: مواردی که به کودکان در مدارس آموزش داده می شود، عبارتند از: اینکه نوزادان از بدو تولد تا یک سالگی میتوانند با لمس اندام تناسلی خود احساسات لذت بخشی را تجربه کنند. راه هایی برای دختران ۱۲ ساله برای رسیدن به ارگاسم در حین خودارضایی ارائه شده است.
به دختران گفته می شود از سن ۱۲ سالگی میتوان از رابطه جنسی لذت برد.
به کودکان می گویند طبیعی است که بخواهیم در دوران بلوغ و حتی قبل از رسیدن به بلوغ خودارضایی کنیم. طبیعی است که کودکان پیش از بلوغ جذب هرکسی شوند.
به آنها گفته شد که جنسیت ها باهم متفاوت است، اما بخش بسیار مهمی از شخصیت یک فرد است. آموزش داده شد که افراد می توانند جنسیت خود را از مرد بودن به زن بودن تغییر دهند و بالعکس.
همچنین آموزش داده شد که برخی از انسان ها نه مرد هستند و نه زن و اینکه مردانی که کروموزوم Y مردانه دارند در واقع می توانند زن باشند.
در ماه مارس، روزنامه انگلیسی «تلگراف» با انتشار گزارشی تفصیلی از ابعاد این دستور پرده برداشت.
آموزش انحرافات جنسی به کودکان در مدرسه
تلگراف در این گزارش از تحقیق میریام کیتس، نماینده محافظهکار درباره ماهیت و میزان تلقین در آموزش امور جنسی و روابط (RSE) در کلاسهای درس انگلستان که به ریشی سوناک، نخست وزیر این کشور ارائه شد، می نویسد.
تحقیق کیتس شامل مطالعات موردی روی محتواهای آموزش جنسی تدوینشده برای معلمان مدارس است که می گوید: جنسیت بهعنوان یک واقعیت، نه یک مسئله بیولوژیک که یک امر قراردادی و سیّال است.
حالا والدین انگلیسی اعلام کردند محتوایی که در مدارس به کودکانشان آموزش داده می شود نه تنها نامناسب بلکه مخرب است. تلگراف مینویسد: در برخی از مدارس، از کودکان ۱۲ساله پرسیده شد که در مورد رابطه جنسی دهانی و مقعدی چه احساسی دارند.
مادر یک کودک انگلیسی که در مدرسه ایست میدلندز درس میخواند، گفت: به فرزند ۱۳ساله من آموختند که نه دو جنسیت که ۱۰۰ جنسیت وجود دارد. او می گوید: به فرزندانش «اصطلاحات پذیرفته شده» مانند «جنسیت مشترک»، «غیر دودویی» و «سیال جنسیتی» آموزشدادهشده است.
مادری دیگر که فرزندش در مدرسه ایالتی لندن درس می خواند، می گوید: معلمانی که نه خود او و نه دیگر اولیای دانشآموزان شناختی از آنها نداشتند، به فرزندانشان در مورد خودارضایی در سال آخر دبستان آموزش دادهاند.
او پس از اینکه معلمان به والدین گفتند که در طول درسآموزش جنسی: آنچه در اتاق اتفاق میافتد، در اتاق میماند و نباید بههیچعنوان درباره محتوای این کلاسها اطلاعرسانی عمومی شود، احساس خطر کرد.
این مادر در ادامه میگوید: من سابقه تدریس دارم و گفتم این دقیقا همان چیزی است که پدوفیلها میگویند. آنها کارتهایی روی میز داشتند و در مورد هر چیزی که روی کارت بود، {در کلاس} بحث میکردند و یکی از آنها (معلمان آموزش جنسی) گفت خودارضایی.
بسیاری از والدین میگفتند: شما ممکن است فرزند من را با صحبتکردن در مورد این موضوع بترسانید، زیرا آنها فقط ۱۰ سال دارند.
والدین انگلیسی به شدت نگران اینگونه آموزش در مدارس هستند و همین موضوع باعث شد تا میریام کیتس خواستار “تحقیق فوری” در مورد آموزش جنسی در مدارس شود.
او در این باره می گوید: در یک سال و نیم گذشته روی این موضوع کار کردهام و بیشتر و بیشتر مشخص میشود که این مواد آموزشی چقدر نامناسب هست.
اجبار به انحراف جنسی در کودکی؟
واحد میثاق اجتماعی جدید، اندیشکده کیتس که در سال ۲۰۲۲ تأسیس شد، مطالعه ای را آماده کرد که در آن، وضعیت اسفبار آموزش جنسی در مدارس به نخستوزیر انگلستان ارائه شده است.
در این تحقیق آمده: فرزندان کشور توسط معلمانی که موضع ایدئولوژیک رادیکال در مورد جنسیت دارند در معرض خطر قرار میگیرند، معلمانی که در حال به انحصار درآوردن آموزش جنسی در کشور هستند.
دامیان هیندز، وزیر وقت آموزشوپرورش، در پیشگفتار این شیوه نامه نوشته: اصول راهنمای این وزارتخانه این است که تمام محتوای درسی اجباری باید متناسب با سن و رشد کودکان باشد. بااینحال، مرزهای تعیین شده مبهمتر از شیوه نامه قبلی دولت بود که به سال ۲۰۰۰ بازمیگردد. در آن شیوه نامه آمده: ترویج تمایلات جنسی یا فعالیت جنسی یک اقدام آموزشی نامناسب است. شیوه نامه جدید هم تصریح میکند که هویت جنسیتی باید به روش مناسب سن و فراگیر آموزش داده شود و مدارس دریافتند که منابع آموزشی محدودی در حوزه آموزش جنسی مدارس در دسترس است.
مارک لهین، معلم سابق می گوید: سند جدید کلاسی از اجماع نظرها بود، اما حداقل نیازی به مدارس میداد که بدون اینکه به معلمان بگویند چه چیزی تدریس کنند، این آموزش ها را ایجاد کردند.. مدارس همچنین دریافتند که منابع آموزشی محدودی در دسترس است.
همین کمبود منابع آموزشی،پنجرهای برای گروههای فعال ایجاد کرد تا این شکاف را پر کنند. سازمانهایی از جمله Stonewall، خیریه LGBTQ+، شروع به کار با صدها مدرسه در مورد چگونگی چارچوب دادن به رویکردی فراگیر LGBT برای آموزش جنسی در مدارس کردند.
تحقیق واحد میثاق اجتماعی جدید به طور خاص به همین گروهها و سازمانهای مبلغ دگرباشی جنسی، از جمله موسسه موسوم به مدرسه آموزش جنسی پرداخته است. در این تحقیق آمده: این موسسه با بیش از ۳۰۰ مدرسه در سراسر انگلستان کارکرده و به شدت طرفدار آموزش جنسی گسترده و فراگیر در مدارس است. بهعبارتدیگر، عملا بحث آموزش جنسی در مدارس انگلیس به گروههای طرفدار و مبلغ انحرافات جنسی (lgbtq) داده شده است.
یکی از فعال ترین چهره های مرتبط با آموزش جنسی در مدارس انگلیس، دکتر «اما چان» است. او یک منحرف جنسی است که آشکارا در وبلاگ شخضی اس، ویدئویی از خود در حال خواندن آهنگی به نام «بیایید همه خودارضایی کنیم» منتشر کرده و پس از آن مقاله ای را به مخاطبان معرفی میکند که انواع راههای انجام این کار را آموزش میدهد.
نادیا دین، تسهیل گر کارگاه آموزشی برای مدرسه آموزش جنسی، از این موسسه خیریه برای تبلیغ وب سایت آموزش جنسی خود استفاده میکند. این وب سایت شامل مقالاتی در مورد سرگرمی ها و شادی های مقعدی و مشکل نابهنجارگرایی است.
همین موسسه کتابی که توسط مدارس برای آموزش جنسی استفاده می شود را تبلیغ می کند. کتابی به نام روابط عالی و آموزش جنسی. این کتاب به معلمان توصیه می کند در کلاس های مدارس تأکید کنند که عشق و محبت اغلب بخش های مهم رابطه جنسی خوب هستند، اما نه همیشه. برای دیگران، رابطه جنسی خوب، سریع، خشن و ناشناس است. همچنین میتوانید این واقعیت را کشف کنید که برخی از افراد از رفتار خشن در حین رابطه جنسی لذت می برند.
اما این موضوعات و این آموزش در مدارس همه چیز نیست و عمق فاجعه زمانی مشخص می شود که والدین حق ندارند به محتوایی که در این کلاس ها به فرزندانشان آموزش داده می شود، دسترسی داشته باشند، زیرا ارائه دهندگان شخص ثالث (همان گروههای مبلغ انحرافات جنسی) به مدارس گفتهاند که به دلایل حق کپی رایت نمی توانند محتوای آموزشی را خارج از کلاس توزیع کنند.
یکی از مادران لندنی که کودک دبستانی دارد، گفت: وقتی مدرسه را بخاطر درسهای RSE به چالش کشید و خواست که منابع را ببیند، آنها جواب منفی دادند. او میگوید: مقامات مدرسه توافقنامهای را با ارائهدهنده امضا کرده بودند که می گفت: نباید منابع را با کسی غیر از فردی که تدریس میکرد به اشتراک بگذارند.
تلگراف در این گزارش تفصیلی ادعایی از وزارت آموزش و پرورش انگلیس که گفته بود نامهای به مدارس ابلاغ خواهد کرد که به آنها یادآوری میکند که اگر یکی از والدین درخواست دیدن مطالب آموزشی را داشته باشد، قانون کپی رایت مانع از اشتراکگذاری مدرسه با والدین نمیشود، را مطرح کرده است.
البته ارسال این نامه تنها یک ادعاست، زیرا خود وزارت آموزش و دولت انگلستان پشت این دستور و سپردن کودکان به منحرفین جنسی برای آموزش هستند.
کیتس میگوید امیدوار است شواهد جدید، زنگ بیداری برای دولت باشد. این ایده که به کودکان ۱۱ و ۱۲ساله آموزش می دهند، چگونه خودارضایی کنند، وحشتناک است و صحبت کردن در مورد تمایلات جنسی خود با بزرگسالانی که نمی شناسند، به طور بالقوه یک خطر محافظتی است. دولت وظیفه اساسی دارد تا کودکان را در مدارس ایمن نگه دارد. امیدوارم که این گزارش حتی بیشتر والدین را تشویق کند تا در مورد آنچه به فرزندانشان آموزش داده می شود، روشنگری کنند.
به تازگی سیاستمداری ولزی از سازمان بهداشت جهانی (WHO) خواست که یوه نامه های بحث برانگیز آموزش جنسی را پس بگیرد. او در بیانیهای از دولت ولز خواست تا از دستورالعمل صراحتا نگرانکننده سازمان بهداشت جهانی برای آموزش جنسی فاصله بگیرد.
جونز گفت: ما باید جلوی این فشار ایدئولوژی جنسی مضر به آموزش جنسی، آن هم با تاثیرات آنی را در ولز و انگلیس را بگیریم. سازمان بهداشت جهانی باید فورا دستورالعمل خود را لغو کند.
در ماه آوریل، Safe Schools Alliance، سازمانی مردمی که علیه جنسیسازی کودکان و آموزش ایدئولوژی جنسیتی در مدارس مبارزه میکند، در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که اسناد استانداردهای آموزش جنسی را که توسط سازمان آموزشی، علمی سازمان ملل متحد (یونسکو) و سازمان بهداشت جهانی تهیه شده، بررسی کرده است.
این سازمان این اسناد را محکوم و اعلام کرد که این اسناد کودکان را بیش از حد جنسی میسازد و آنها را در معرض تهدید پدوفیلها (منحرفینی که به آزار جنسی کودکان علاقه دارند) قرار میدهد و نوجوانان را به فعالیت جنسی تشویق میکند و درعینحال نقش والدین و ارزشهای سنتی را به حاشیه میبرد. علاوه بر این، گروه اتحاد مدارس ایمن دریافتند که برنامه درسی ولز بر اساس دستورالعملهای یونسکو وسازمان بهداشت جهانی است.
میل آنلاین در این گزارش به نقل از یکی از معلمان مدرسه نوشته که او مجبور بوده در سال های هفتم و هشتم به دانش آموزان خودارضایی بیاموزد.
الیزا کاکس، نایب رئیس کمیسیونرهای پاریس مارون گفت: بسیاری از کودکان آنقدر از این نوع آموزش آسیب دیده اند که حتی نمی توانند با والدین خود صحبت کنند. به عنوان یک پدر و مادر، نمی دانید به کودکان چه آموزش می دهند.
خانواده ها در اسکاتلند طوماری خطاب به مدیر مدرسه توسط والدین آغاز شده و خواستار تحقیق فوری در مورد درس ها در مدارس شدند.
در این طومار آمده: ما حضور یک «درگ کوئین» در کلاس و بیگانگی دانشآموزان را که به وضوح در مورد اطلاعات مورد بحث در این جلسه سردرگم شدهاند، کاملا نامناسب میدانیم. چگونه، چه کسی و چرا به این سخنران اجازه داده شد تا در مورد مسائل جنسیتی برای مخاطبان کودک بی تجربه و آموزش ندیده صحبت کند؟
پایان گزارش/